среда, 19. март 2014.

KNJIGOM DO LEPOTE


Knjige su hladni, ali pouzdani prijatelji... Sokrat
Deo sam svake knjige koju sam pročitao... John Kieran
Susret sa dobrom knjigom može izmeniti sudbinu duše... M. Prevo
Ostati ravnodušan prema knjizi znači lakomisleno osiromašiti svoj život... Ivo Andrić

Pitam se koliko vi imate ovih papirnih prijatelja na polici? 
Kada govorimo o lepoti zaista ima dosta tema. Razne kremice, zdrava hrana i sve sto može naše telo učiniti lepšim i privlačnijim. Shodno tome da bi bili potpuni i istinski lepi moramo nahraniti i negovati dušu. Jedan od načina jeste čitanjem knjiga. Naravno treba izabrati pogodno štivo. Nešto što volimo, i što ce držati našu pažnju. Mnogi ljudi ne čitaju zato što nemaju naviku. Pokušali su verovatno sa pogrešnim piscima i to im se učinilo dosadnim. Svaka dama mora da vodi računa o svom držanju, pokretima, govoru. Svakako da ce svoj rečnik upotpunjavati sve više i više svakom novom knjigom. Ona je zaista jedna dobra smernica ka kulturi i lepoti govora. Zato drage dame upoznajte se sa savršenim svetom knjige.

Klasici: Orkanski visovi, Ana Karenjina, Doručak kod Tifanija, Kraj jedne ljubavne priče, Gordost i predrasuda, Ema, Razum i osećajnost, Slika Dorijana Greja...

Ljubavni romani: Istina o ljubavi, Savsen poklon, Kad ljubav pozove, Zabranjena zadovoljstva, Možda nebo zna, Devojka od papira, Zbogom nije kraj, Ledena opasnost, Sva lica izdaje, Dok nisam srela tebe, Zov anđela, Pazi sta želis, možda ti se i ostvari...

Drama: Slatka uteha, Jedan greh manje, Ti si moje blago, Princeza Sultana, Tajna beležnica Fride Kalo, Tajna nedelja, Nevidljivi most, Poslednja vojvotkinja, Oprastam ti, Maharanina unuka...

Epska fantastika: Nezavršene priče, Kao vuk, Tolkinov svet, Zmajeva krv, Deca Hurinova, Polaznica, Čarobnjacka gilda, Čarobna pesma Sanare...



Trileri:  Ples po vatri, Ponočne uspomene, Ispričaj mi snove, Lovac na duše, Tajanstvena zadovoljstva, Knjiga ljubavi, Sedam godina kasnije, Andjeo tame, Saptač, Staklene sudbine...

Avantura: Kolumbova skrinja, Živ ili mrtav, Moja prelepa špijunka, Istambulska zagonetka, Lavirint uzdaha, Sa one strane duge, Riznica tajni, Carstvo zmajeva, Potera...

Detektivski romani: Šaptac, Opasno saznanje, Krokodilske suze, Voz osvete, Vrt uživanja, Ni ti ni ja, Primoran...
Ciklit:  Đavo nosi pradu, Sve sto sam zelela, Volim London, Luda ljubav, Bez stikli, Lose devojke, Da li smo se nekad sreli, Pruži mi priliku, Dečko sa stilom, Nisi onaj koga želim, Seks i grad, Mali slatki otkazi, Peta avenija...

Нема коментара:

Постави коментар